“Ritmini serin tut”

Alman teknoloji şirketi HANTECH, duvar tipi klimalar ve ısı pompası ürünleriyle faaliyet gösterdiği Türkiye pazarına ticari klima ürünlerini de sunmaya hazırlanıyor. Marka, bu yeni dönemi, “HANTECH ile Ritmini Serin Tut!” temalı ilk reklam kampanyasıyla duyurdu.

İzleyiciyi konfor kavramıyla duygusal bir bağ kurmaya davet eden film, yaşamın farklı anlarında konforun önemine dikkat çekerek, iklimlendirme çözümlerinin yaşam kalitesine katkısını öne çıkarıyor. Filmde, seçmelere katılan bir performans sanatçısı, boğucu stüdyo sıcağında kusursuzluğu kovalar. Sıcaklığın acımasızlığı ona engeldir. HANTECH’in serin dokunuşuyla sahne bir anda değişir; ter diner, hareket keskinleşir, ritim serinleşir. Flashdance’e atıfta bulunan Ritmini Serin Tut filmi gerilim ve özgürlük kavramlarına güçlü bir hatırlatma sunuyor.

Filmde çağdaş dans sahnesinin dikkat çeken isimlerinden ünlü İtalyan dansçı Stella Sonetti rol aldı. Çoğunlukla Hip Hop, Locking, Waacking, House, Popping, Dancehal gibi stillerde performans gerçekleştiren Sonetti, geçmişte Hypnotix ve Black Soul topluluklarında boy gösterdi. Filmin koreografisini de Gc Dans Akademi’nin direktörü, ünlü dansçı ve koreograf Can Tohma üstlendi.

Türkiye, Almanya ve Hırvatistan’ın da aralarında bulunduğu pek çok Avrupa ülkesinde gösterime girmeye hazırlanan reklam filminin, geniş kitlelere ulaşması hedefleniyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: HANTECH

Reklam Ajansı: HUNi

Prodüksiyon: HUNi Production

Yönetmen/Ajans Başkanı: Kadir Öztoksoy

Art Group Head: Berç Çankar

Kreatif Ekip: Can İsmailoğlu

Head of Account Services: Fatih Uçak

Head of Digital: Mete Kır

Marka Ekibi: Ebru Zengin

Sosyal Medya Ekibi: Dilek Kılınç

Yapımcı: Nazlı Öztoksoy & Mustafa Karadeniz

Post Prodüksiyon: Cutter

Başa dön tuşu
Haber Yeni Yüzyıl