Global zirveye geri sayım başladı

Türk müzik dünyasının “Süperstar”ı Ajda Pekkan, Global Marketing Summit 2025’te unutulmaz bir söyleşiyle sahne alacak. Pekkan, sanat yolculuğunu, marka değerlerini ve sanat ile pazarlamanın kesişim noktalarını katılımcılarla paylaşacak. Zirvede ayrıca modern pazarlama kuramının öncüsü ve fikir önderi Dr. Philip Kotler de onur konuşmacısı olarak yer alacak. “Modern Pazarlamanın Babası” olarak anılan Kotler, “Pazarlama, Değişen Dünyayla Karşı Karşıya” başlıklı sunumunu katılımcılara aktaracak.

PAZARLAMA VE SANAT DÜNYASININ ZİRVESİ İSTANBUL’DA

Global Marketing Summit 2025, pazarlama ve iş dünyasının önde gelen isimlerini İstanbul’da buluşturuyor. Türk müzik dünyasının “Süperstar”ı Ajda Pekkan, sanat yolculuğunu, marka değerlerini ve sanat ile pazarlamanın kesişim noktalarını paylaşacak. İkna Mimarisi uzmanı Bryan Eisenberg, yapay zeka danışmanı Jeremy Prasetyo, küresel pazarlama lideri Nicole Alexander ve diğer uluslararası fikir önderleri de zirvede sahne alacak.

150’nin üzerinde konuşmacı, özel masterclass ve workshoplarla katılımcılara benzersiz bir deneyim sunacak. Modern pazarlamanın öncüsü Dr. Philip Kotler ise onur konuşmacısı olarak “Pazarlama, Değişen Dünyayla Karşı Karşıya” sunumunu paylaşacak. Ford’un sponsorluğunda gerçekleşecek zirve, pazarlama ve iş dünyasının en etkili buluşmalarından biri olacak.

1748798963478

YAPAY ZEKA VE İNSAN ODAKLI PAZARLAMA

Global Marketing Summit 2025, “Yapay Zeka ile Dönüşüm ve İnsan Odaklı Pazarlama” temasıyla tüm dünyadan yoğun ilgi görüyor. Zirvenin fiziki oturumlarına katılanlar, özel online içeriklerle ömür boyu ulaşabilecekleri kapsamlı bir arşivden faydalanabilecek. Mandarin Oriental Bosphorus’ta gerçekleşecek “CMO Circle Özel Öğle Yemeği” ise CEO’lar ve üst düzey pazarlama liderlerini bir araya getirerek beşinci kez düzenlenecek.

Türkiye’nin lider etkinlik şirketi KREA M.I.C.E. tarafından hazırlanan Global Marketing Summit, 23 yıllık deneyimiyle dünyanın en ünlü konuşmacılarını ve pazarlama profesyonellerini bir araya getiriyor. Zirve, yalnızca Türkiye’de değil, dünya çapında pazarlama alanında takip edilen ve Türkiye’den uluslararası bir marka olarak öne çıkan benzersiz bir platform olarak dikkat çekiyor.

Seda Mizrakli FerikSeda Mizrakli Ferik

GELECEĞİN PAZARLAMA ZİRVESİ

2025’in beşinci yılı için özel hazırlık yaptıklarını belirten Zirve Başkanı Seda Mızraklı Ferik, etkinliğin sektörün kritik konularını en etkili isimlerden dinleme fırsatı sunacağını söyledi. Ferik, Dr. Philip Kotler’in “Pazarlamanın 4 P’si” yaklaşımını içerik, mekân, ağırlama ve değer teklifi olarak etkinliğin marka DNA’sına taşıdıklarını ifade etti. Teknolojiyi de kullanarak odağı yine insanın ihtiyaç ve beklentilerine çevirdiklerini ekledi.

Ferik, geçmiş zirvelerde kadın ve erkek konuşmacı oranını eşit tuttuklarını, tüm kıtalardan konuşmacılara yer verdiklerini ve hiçbir panelde yalnızca erkek konuşmacı bulunmadığını belirterek, zirvenin çeşitlilik, kapsayıcılık, eşitlik ve sürdürülebilirlik açısından örnek bir platform olduğunu vurguladı.

SIFIR KARBON HEDEFİ

Ferik, zirvelerin online bölümlerinde kullanılan özel teknoloji ve 3D sanal gerçeklik sistemi sayesinde katılımcılara ‘fiziki bir zirvede bulunma’ hissi verdiklerini ve kusursuz yayın kalitesiyle fark yarattıklarını vurguladı. Geçtiğimiz yıl on binlerce kişinin katılımıyla gerçekleşen etkinlik, dünyada karbon ayak izi en düşük zirve olarak tescillendi.

Ferik, İstanbul’da pazarlama sektörünün önde gelen isimlerini ağırlamaktan heyecan duyduğunu belirterek, “Bilgi paylaşılınca büyür” dedi ve katılımcıların edindikleri bilgi ve tecrübeyi ekipleriyle paylaşarak küresel etki yaratmalarını temenni etti. Geçtiğimiz yıl zirve, online platformdan 60.000’in üzerinde katılımcı ve 143 ülkeden izleyiciye ulaşarak Türkiye’de pazarlama sektörünün en kapsamlı global etkinliği oldu.

 

 

 

 

Başa dön tuşu