Nisan 2025’in En Çok Konuşulan Dizileri Açıklandı

MTM Medya Takip Merkezi, Nisan 2025’e damga vuran televizyon dizilerini belirledi.

Beyazperde

MTM Medya Takip Merkezi, Nisan 2025’e damga vuran televizyon dizilerini belirledi. Araştırma; televizyon, internet, yazılı basın ve sosyal medya gibi 10 bini aşkın kaynağın taranmasıyla hazırlandı. Rapora göre, geleneksel medyada en çok konuşulan dizi Kızılcık Şerbeti olurken; sosyal medyada zirveye Uzak Şehir yerleşti.

Kızılcık Şerbeti Medyada Lider

Toplumsal temalarıyla öne çıkan ve Show TV’de Cuma akşamları ekrana gelen Kızılcık Şerbeti, 3.270 haberle Nisan ayında geleneksel medyanın en çok konuştuğu yapım oldu. Onu, pazartesi günleri NOW TV’de yayınlanan Kızıl Goncalar (3.086 haber) ve salı akşamları Kanal D ekranlarında izleyiciyle buluşan Uzak Şehir (3.021 haber) takip etti.

Geleneksel Medyada İlk 5 Dizi:

  • Kızılcık Şerbeti – 3.270 haber
  • Kızıl Goncalar – 3.086 haber
  • Uzak Şehir – 3.021 haber
  • Eşref Rüya – 2.844 haber
  • İnci Taneleri – 2.123 haber

Sosyal Medyanın Favorisi: Uzak Şehir

Dijital platformlarda ise genç izleyici kitlesinin yoğun ilgisiyle Uzak Şehir öne çıktı. Dizi, karakter gelişimi ve temposuyla sosyal medyada 801.200 iletide yer aldı. İkinci sırada Kızıl Goncalar (514.700 ileti), üçüncü sırada ise Kızılcık Şerbeti (351.900 ileti) yer aldı. Medyada üst sıralarda olmayan Bir Gece Masalı, Yalı Çapkını ve Sahipsizler gibi yapımlar da sosyal medyada yüksek etkileşim aldı. Bu durum, özellikle genç izleyicilerin dijital platformlarda daha aktif olduğunu ortaya koydu.

Sosyal Medyada İlk 5 Dizi:

  • Uzak Şehir – 801.200 ileti
  • Kızıl Goncalar – 514.700 ileti
  • Kızılcık Şerbeti – 351.900 ileti
  • Eşref Rüya – 338.400 ileti
  • Bir Gece Masalı – 301.500 ileti

Temalar, Günler ve Kanallar Etkileşimi Belirliyor

Rapor, dizilerin konuşulma düzeyinde yayın günü ve kanal tercihlerinin de etkili olduğunu gösteriyor. Haftanın başı (Pazartesi) ve sonu (Cuma) yayınlanan diziler daha geniş izleyici kitlesine ulaştı. Ayrıca, geleneksel medyada toplumsal konulara eğilen yapımlar daha fazla yankı bulurken; sosyal medyada tempolu anlatı ve karakter ilişkileri ön plana çıktı.

Nisan 2025 verileri, dizilerin yalnızca yayın saatlerinde değil, tüm mecralarda izleyiciyle etkileşim kurduğunu ortaya koydu. Haber portalları, yazılı basın ve sosyal medya paylaşımları, dizilerin çok yönlü bir izleyici bağı kurduğunu gösteriyor.

MTM

Başa dön tuşu
online betting app philippines